De l’Hort de l’Escola Ponent… a casa

Bon dia, famílies!

Us volem comunicar que els alumnes de 4t, aquest curs estan molt treballadors a l’hort de Ponent! I alhora, s’ho passen la mar de bé sempre que hi van!!

Estan plantant diversos tipus d’hortalisses, però la que per ara està tenint més “èxit” és l’enciam. Actualment, per un preu significatiu, de moment les famíles de 4tA, les poden gaudir a casa seva.

Com estem plantant més tipus d’hortalisses, es podran anar deleitant la resta d’hortalisses, que ja comencen a fer molt de goig!

A continuació, podeu visualitzar una part del procés de la plantació dels enciams, des de que els alumnes van preparar la terra per fertilitzar-la, plantant els enciams… fins a l’hora de poder-los collir i portar-los a casa.