Visita d’Olga Resina

Aquesta setmana, en motiu de Sant Jordi, des de la biblioteca de l’escola, als alumnes de 6è ens han preparat una sorpresa!

Hem tingut l’honor de rebre la visita d’una productora de còmic i manga en català. L’Olga Resina! Una Pradenca, que ha escrit el primer manga en català i, a més, tradueix i pública manga directe del Japó fins a la seva editorial, OSSO CÒMICS de Prades.

Ella i el seu marit, el Sergio, ens han explicat un munt de coses curioses sobre el còmic, el manga i l’anime. I, per acabar, ens ha demostrat que tots portem un artista a dins, fent un personatge manga entre tots i totes.
Moltes gràcies Olga i Sergio! Ens ha encantat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *