TARGETA MONEDER

Seguint les instruccions de la Direcció General d’Atenció a la Família i Comunitat Educativa, us comuniquem que:

• Les famílies que encara tingueu saldo disponible a la TARGETA MONEDER, aquest s’ha d’exhaurir TOTALMENT abans del proper dia 31 de juliol de 2020. A partir d’aquesta data, el Departament d’Educació iniciarà el procediment per recuperar els saldos que hi puguin restar i deixar les targetes amb saldo zero.
  • Cal que conserveu les targetes i que a l’inici del curs 2020/21, durant el mes de setembre, les torneu al centre educatiu on estava escolaritzat l’alumne/a, donat que les targetes encara estaran actives, però sense saldo.
  • A partir del 25 de juliol es tanca la possibilitat de gestionar incidències.