Comencen les Jornades Literàries

Ahir tots els nens i les nenes de l’escola vam fer cap al Centre Cívic de Torreforta, però… no sabíem exactament què anavem a fer.

Poc a poc el misteri es va descobrir,  l’envelat es va aixecar i va començar la llegenda de “El Robatori del Foc” .

Amb aquesta representació vam donar el tret de sortida a les Jornades Literàries d’aquest curs dedicades a les “Llegendes del món” Esperem que les gaudiu!!

Moltes gràcies a totes les persones que heu fet possible aquest espectacle: actors, actrius, decoradores i organitzadores. #FemEscola