Cantata: La veu de la Terra

Aquest curs, dins l’àrea de música, l’escola participa en una cantata que s’està fent arreu de Catalunya. Una cantata és un espectacle que mescla text i cançons per als més petits.

La cantata rep el nom de La Veu de la Terra i tracta d’un tema d’allò més important: la contaminació de la Terra i l’escalfament global. Creiem que és un projecte molt enriquidor i motivador per la comunitat educativa i pels nens i nenes i que tindrà a final de curs una actuació de les 9 cançons i els textos que haurem anat treballant durant aquest curs amb els nens i nenes de 5è de primària.

Per si teniu curiositat, aquesta és la pàgina web on es poden escoltar les cançons i veure amb més deteniment el projecte: http://laveudelaterra.cat/