Bon viatge i bona sort!!

Estimades famílies,

avui s’acaba el curs 2019-20, un curs una mica diferent i, en molts casos, complicat… Així, doncs, volem agrair l’esforç extra que heu fet els alumnes i les famílies aquest darrer trimestre.
Com ja sabeu, l’últim dia de curs és especialment important pels alumnes de 6è ja que, a més d’acomiadar el curs, s’acomiaden de l’escola. Donat que aquest cop no podem acomiadar-nos d’ells com voldríem, hem preparat un gran homenatge per tots ells i elles i els desitgem MOLTA SORT I BON VIATGE!!!

1. Maria Angeles Guerrero Gaspar

Muchísimas gracias a todos y gracias por ser como sois!!! El vidio me encanto asta me habéis echo llorar!!!! Sois fantasticos todos…. ❤️

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *