Projecte: Els Pops

Endevina, endevinalla: té vuit braços i moltes ventoses i quan et veu es camufla entre les roques… Quin animal és?

Durant aquests últims mesos, la classe de les papallones s’ha submergit en les profunditats del mar per a descobrir, aprendre i gaudir amb aquest animal tan únic i peculiar, el pop. Però, com vam escollir aquest projecte? A l’inici vam començar a pensar tot junts sobre el tema què volíem esbrinar i conèixer i vam decidir escollir-ho a partir d’unes votacions: cavalls, cocodrils, pirates, gossos, pops i fins i tot papallones! Però ens vam adonar després de les votacions que ja havíem fet un projecte anterior sobre les papallones, així que vam acabar empatant i decidint entre cocodrils, pops i cavalls. Un, dos, tres i… Va arribar el dia de la segona votació! Finalment els pops van ser els escollits i va ser el moment de pensar el què sabíem o volíem saber sobre el tema escollit.

Algú mai havia dibuixat un pop? Doncs sembla que dins la classe de les papallones trobem una pila d’imaginació, tots i cadascun de nosaltres vam fer el nostre dibuix per poder escollir el logo del projecte. Alguns al principi dubtaven, no sabien gairebé com podria arribar a ser un pop, però, sembla que amb un paper, uns colors, ganes i Il·lusió van sortir uns dibuixos del tot originals. Després de posar els dibuixos i d’observar-los al detall vam tornar a fer una votació i la veritat que tots hi vam estar d’acord per a escollir el dibuix guanyador. Setmana rere setmana, esbrinàvem i descobríem que el pop no era un animal simple, sinó que era diferent, únic, especial i sobretot molt intel·ligent! Vam conèixer sobre les seves parts, el que mengen, com neixen, on viuen, com es desplacen i sobretot algunes curiositats molt interessants. Hem ballat, cantat la cançó “el pop, la petxina i la sardina“, ens hem transformat en pops, hem escrit i llegit tot el que apreníem, hem comptat els seus braços, cors… Hem descobert nou vocabulari, hem gaudit del dibuix amb diferents tècniques plàstiques, sabíeu que fins i tot vam fer un Kahoot dels pops amb les tauletes? Ens ho hem passat tan i tan bé que quan vulgueu podeu fer-nos fins i tot algunes preguntes, perquè ja som tots uns experts … Voleu que us expliquem un secret? Els pops ha sigut i serà un projecte que sempre recordarem 🐙.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *