Projecte dels DINOSAURES

El passat mes de novembre vam escollir el projecte que volíem treballar… Els temes més escollits van ser les Sirenes, el Futbol i els Dinosaures; després de parlar una estona sobre els tres temes, vam fer una segona votació i finalment ens vam decidir pels DINOSAURES.

A partir d’aquí vam fer dues coses: primer vam fer una llista de totes les coses que volíem saber sobre els Dinosaures i ens ho vam repartir per tal que les famílies, des de casa  ens ajudessin amb el treball del projecte. I la segona cosa va ser fer un dibuix sobre el tema; de manera que el que ens agradés més a tots els companys de classe, seria el que utilitzaríem com a logo de les feines del projecte.

A continuació podreu veure algunes fotografies amb els temes que van sorgir inicialment,  amb els dibuixos que van fer tots els nens i  nenes de la classe i, finalment, el dibuix que va sortir guanyador.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *