El protagonista de la setmana

En aquesta publicació us parlem de l’activitat del protagonista que fem a P3.

El primer any la majoria dels nens/es arriben a l’escola dels grans i comença una nova etapa on viuran moltes aventures i experiències . Aquesta activitat pretén afavorir el lligam escola-casa 🎒 +🏠 posant a l’abast de les famílies una manera directa d’implicació amb l’escola.

La presentació visual que les famíles feu arribar, és un recull de fotografies 📸 de quan era petit, de característiques del/ la nen/a, de la seva família, el que li agrada jugar, el que li agrada menjar…

És una activitat motivadora pels infants, ja que esperen amb entusiasme la setmana que seran protagonistes. Com també afavoreix la comunicació oral; el diàleg espontani, expressa i manifesta els propis sentiments, emocions i experiències mitjançant el gest i les paraules.

I ara… us presentem els fantàstics i meravellosos protagonistes de la setmana que hem tingut durant el mes de novembre, desembre i gener.  🤗 😍