Sortida al Mercat i la Llotja de peix ?????????

Els alumnes de les classes de Goku i Thor de l’Escola Ponent no parem quiets! Aquest dimecres hem agafat un autobús per anat a visitar dos llocs representatius de la nostra ciutat: el Mercat i la Llotja de peix.

La sortida ha estat molt divertida i, a la vegada, molt interessant. Al Mercat hem descobert la seva història, passadissos subterranis, sistemes de reciclatge, varietat d’aliments, etc. Fins i tot hem acabat esmorzant a la plaça mentre gaudiem del rellotge del carilló.

Un cop al port, hem carregat piles i, cap a la Llotja! Allí hem visitat dos espais increïbles. Primer, ens hem endinsat al mar i hem conegut tota la varietat de peix que habita a les nostres costes, així com també les seves característiques, algunes de molt curioses. Per acabar, hem tingut l’oportunitat d’assistir a una subhasta de peix en directe. Ha estat genial!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *