CONCURS AUDIOVISUAL “TREU L´AMPARITO QUE PORTES DINS”.

Estimades families:

Per les festes de Santa Tecla 2012 s´ha organitzat un concurs audiovisual anomenat:

“Treu l´Amparito que portes dins!”

L´escola Ponent Tarragona ha decidit participar amb un audiovisual a mode de conte el qual esteu tots convidats a visionar.

El vent que bufava “Amparito Roca”.

Hi ha vàries categories de premis per als guanyadors. Una d´elles és la categoría de votació popular que es comptabilitza en funció del nombre de cops que els usuaris de youtube cliquen a “me gusta” del video participant.

Teniu més informació a la web de les festes de Santa Tecla.

1. verónica

Hola!
    Quin video més xulo!! Això ho havieu de dir a les reunions per a que voti més gent,jo ja he votat, si em doneu permís per difondre´l per facebook per a que voti més gent ho faré, a veure si surt guanyador.
    Gràcies per totes aquestes coses que feu que fa que la nostra escola sigui diferent i especial. Visca Santa Tecla,Visca Tarragona i Visca l´escola Ponent!!!
    Petons,família Velasco Reyes