Sortida de final de curs de CS

Els alumnes de 5è i 6è hem fet la sortida de final de curs a Àger on hem gaudit de diferents activitats a la natura. Hem fet jocs cooperatius, una cursa d’orientació, hem pujat en Kayak i el més important, hem compartit un dia diferent amb els companys!

Ens ho hem passat moooooooooolt bé!!!

Sortida a la Saira

El dimarts 18 de maig els alumnes de cicle inicial vam anar d’excursió a la granja escola de la Saira.
On vam fer un taller de pizza i vam veure molts animals: paons, porcs senglars, cavalls…
Per acabar la jornada vam fer una passejada amb el Pinxo, el… Llegeix més»

CICLE MITJÀ I LET’S CLEAN UP EUROPE

Aquest mes de maig, els i les alumnes de Cicle Mitjà han dut a terme una acció de sensibilització a través de la recollida de residus pels entorns de l’escola, com per exemple el Parc de les Magnòlies, entre d’altres espais.

Ho han fet en motiu d’una acció comuna a tota Europa anomenada “Let’s Clean Up Europe”, per conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura.

Si voleu veure algunes fotos: