A Educació Infantil, creem en l’educació internivell per esperonar als infants a la cerca de la seva autonomia i estímul en les seves relacions socials. És per això que els nens i nenes d’EI 3, EI 4 i EI 5 poden gaudir d’aquests 8 tallers:
- TALLER DE NATURA “… a través del personatge del nostre conte, ens apropem a la natura, descobrim com se sent en diferents situacions i recreem escenaris creats amb elements naturals.”
- TALLER DE CONSTRUCCIONS “… desenvolupem la creativitat i la imaginació: construïm el nostre petit món, classifiquem peces, aprenem els colors, observem el volum…”
- TALLER ARTÍSTIC “… fomentem la sensibilitat artística”
- TALLER DE DISFRESSES “Ens encanta imitar personatges i somiar amb les nostres històries preferides!”
- TALLER DE GRAFOMOTRICITAT “Que macos i maques quedarem quan aquest collaret ens posarem!”
- TALLER D’EXPRESSIÓ CORPORAL “… aprenem a gaudir, relaxar-nos i comunicar-nos a través del moviment del nostre cos.”
- TALLER DE GRAFISME CREATIU “… per mitjà de l’autor Hervé Tullet els infants cerquen la creativitat.”
- TALLER DE LLUM “… indaguem les múltiples maneres d’explorar amb la llum i les ombres segons diverses propostes relacionades amb l’època de l’any.”



Comentaris recents