La Nena d’Ivori

El passat divendres dia 23 de febrer ens van visitar la Montserrat Cebrián i el Toni Solé, autors del llibre “La nena d’Ivori”.

Vam poder preguntar-los mil i un dubtes que teníem arrel d’haver llegit el seu llibre i vam poder aprendre molt de tot plegat!

Moltes gràcies per la visita i per respondre a tots els nostres dubtes!

1. Toni Solé Bru

Moltíssimes gràcies “4t del Pau Delclòs”.

Va ser increïblement bonic compartir aquella tarda a la biblioteca de la vostra escola.

No sabria dir si ens ho vam passar millor els convidats o els amfitrions perquè a l’ambient es respirava un interès mutu i la sensació d’estar tots en bona companyia.

Sempre he pensat que en qualsevol biblioteca ens hi hem de sentir com a casa. Tant se val si és una biblioteca de barri, d’escola o d’una gran ciutat perquè… per llunyana que estigui, una biblioteca no hauria de ser altra cosa que una habitació més de la nostra casa al món.

Fins aviat!