Sant Jordi 2024

El passat dimarts, com cada 23 d’abril, vam celebrar Sant Jordi i Santa Jordina a l’escola!

Vam passar un matí fent diferents activitats i tallers a les classes, també vam poder gaudir de la selecció de llibres especial de Sant Jordi de la biblioteca. A la tarda vam baixar al pati, on l’alumnat de 6è ens va representar la llegenda de Sant Jordi. Vam tenir la sort de conèixer la nova protagonista de la biblioteca “La nina d’ivori”, creada per la mestra de l’escola Núria Roig, i vam inaugurar un nou espai al pati de l’escola pels més petits i petites!

Per acabar de celebrar-ho del tot, el grup de timbalers de l’escola van tocar mentre es feia ballar el nostre drac!

Va ser una jornada cultural espectacular!