Gegants Moros i Negritos petits

En el marc del programa municipal de divulgació de la cultura tradicional de Tarragona Santa Tecla a les Escoles, hem rebut la vista dels Gegants Moros i els Negritos petits.

Es tracta d’una activitat molt engrescadora que ens ha servit per anar escalfant motors abans de començar les festes.

Ens ho hem passat d’allò més bé aprenent algunes curiositats i veient ballar als gegants al ritme de la música. També hem pogut gaudir dels capgrossos que han fet l’alumnat de 3r i l’actuació dels timbalers i timbaleres de l’escola.