Arriben Els Pastorets al Palau d’Ametlla!
20/12/25El dilluns 15 de desembre els nens i nenes de 4t ens van representar la obra de teatre “Els Pastorets”.
Els volem felicitar per les seva actuació!
Si voleu veure la representació només cal que cliqueu aquí



