EL PATGE REIAL P3
19/12/19Aquesta tarda ha vingut el patge reial a buscar les nostres cartes ha estat molt emocionant.
https://photos.app.goo.gl/4ehAoqdcHUoMcfBj7
Aquesta tarda ha vingut el patge reial a buscar les nostres cartes ha estat molt emocionant.
https://photos.app.goo.gl/4ehAoqdcHUoMcfBj7
Aquesta setmana hem gaudit d’ allò més a psico, experimentant amb material, provant el nostre cos. Rampes, equil·libris, tombarelles…
Mireu les fotos i veureu que bé ens ho passem.
https://photos.app.goo.gl/r3yqLLCrz2SUSYdd9
https://photos.app.goo.gl/UVt2Qk5bauTtSTCRA
Acabem el primer trimestre amb una sessió de racons amb pares.
Ens ho passem molt bé compartint activitats amb vosaltres. Estem més contents perquè veniu a l’ aula.
Compartim, junts ens enriquim i aprenem coses.
Gràcies per participar.
Un grup de nens i nenes de 4t ens han representat els Pastorets. Ha estat molt bé. Són uns artistes, bons actors i actrius. Bona feina!. Els nens i nenes han rigut molt!
Gràcies per compartir amb tota l’ escola la vostra feina.
https://photos.app.goo.gl/mC53iwc2pqqo73Ez5
Durant les darreres sessions del primer trimestre, els alumnes de cinquè han treballat el bàsquet. Per fer-ho hem comptat amb el suport del Club de Bàsquet Vila de Montornès. Volem agrair moltíssim al Marc el seu suport durant aquestes sessions. Ens has ajudat molt a… Llegeix més»
Divendres 13 de desembre, els nens i nenes de P5, hem anat a l’hort a sembrar i a plantar.
Ens ha ajudat molt l’ avi que col·labora amb nosaltres amb la feina de l’ hort. Gràcies!
Hem plantat enciams Maravilla i sembrat faves i pèsols. Tindrem una… Llegeix més»
Year 6A and Year 6b having fun creating Christmas food.
S’ ho han passat molt bé creant menjars divertits. Han sortit coses ben creatives i ve de gust menjar-se-les.
https://photos.app.goo.gl/JuMLPwaiYGoeJNBf8
Els nens i nenes d’Educació infantil ja hem començat a penjar els desitjos al nostre arbre.
https://photos.app.goo.gl/Kqtj1ry8jyq2N6ua8