FEM BÀSQUET!

Durant  les darreres sessions del primer trimestre, els alumnes de cinquè han treballat el bàsquet. Per fer-ho hem comptat amb el suport del Club de Bàsquet Vila de Montornès. Volem agrair moltíssim al Marc el seu suport durant aquestes sessions. Ens has ajudat molt a… Llegeix més»

Bona Nadal i feliç 2020

Amb els millors desitjos dels nens i nenes de l’escola , així com de tots i totes els/les treballadores del centre us volem felicitar aquest nadal perque sigui ple d’amor i alegria.
Atentament
Escola Palau d’ Ametlla