TEATRE ALMA
26/11/20Avui els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hem anat al teatre a veure l’obra ALMA .
L’espectacle ens ha fet un viatge poètic i sensorial per les quatre estacions la primavera, l’estiu, la tardor i l’hivern. En cada estació ha utilitzat diferents materials… Llegeix més»


