TEATRE ALMA

Avui els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hem anat al teatre a veure l’obra ALMA .
L’espectacle ens ha fet un viatge poètic i sensorial per les quatre estacions la primavera, l’estiu, la tardor i l’hivern. En cada estació ha utilitzat diferents materials… Llegeix més»

P4 I P5 ESTRENEM BIBLIOPATI

A educació infantil volem començar a introduir el gust per la lectura.
Així doncs, hem creat un petit espai al pati per a que els nens i les nenes puguin seguir tenint moments de calma mirant un conte o compartint-lo amb els seus companys i companyes.
Posarem… Llegeix més»

NOU MATERIAL PEL SORRALET

Els nens i nenes de  P4 i P5 a l’hora del pati anem alternant l’espai del pati i del Sorralet. En el pati tenim moltes joguines i una gran construcció, però quan anavem al Sorralet ens faltava algun material més per passar-ho molt bé.
Aquesta setmana… Llegeix més»