TEATRE I DANSA BABY ESFERIC
10/05/21Avui els nens i nenes d’Educació Infantil hem anat al Teatre a veure Baby Esferic, és un homenatge a la terra. Parla de la màgia que ens uneix al planeta i als seus habitants a través de diferents històries.
Ens ha agradat molt aquí teniu… Llegeix més»


