Infantil anem a l’Auditori
18/05/22El passat dilluns 16 de maig els nens i nenes d’infantil vam anar d’excursió a l’auditori, a veure l’espectacle “Els colors del metall”.
En arribar a Barcelona, vam esmorzar al jardí del TNC (Teatre Nacional de Catalunya).
Un cop acabats d’esmorzar, vam poder gaudir de l’espectacle “els… Llegeix més»

