CASTANYADA A L’ESCOLA🌰

Com cada tardor 🍂 a l’escola hem celebrat la Castanyada🌰. Aquest any la celebració ha sigut una mica diferent dels altres anys però no per això ha sigut menys lluïda.

Al matí els alumnes de Cicle Mitjà ens van representar un conte de la castanyada titulat “La bruixa de Castanyadell”. Quins actors i actrius que tenim a l’escola. Com vam gaudir!

A la tarda, la Castanyera, la seva neta, un pagès i en Marrameu, ens van anar conduint per un espectacle ple de danses i cançons preparades per la Clara i les nenes i nens de cada classe. Que bé que ens ho vam passar!!!

Durant l’espectacle l‘olor de castanyes que venia de fora de l’escola era irresistible! 😋Algunes famílies van torrar castanyes que ens vam menjar a les nostres classes un cop vam acabar les danses i les cançons. Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Visca la castanyada! 🌰🍂🌰🍂🌰🍂

Si cliqueu sobre la imatge veureu algunes fotografies de la festa.