FESTA DELS 10 ANYS D’ESCOLA

Aquest dissabte  tota la comunitat educativa de l’Escola Muntanyola vam gaudir de l’acte que tanca les diferents activitats que s’han anat celebrant en motiu dels 10 anys de l’Escola Muntanyola.

Durant tota la tarda es van organitzar diferents tallers: sabons i espelmes, bitlles catalanes, mandala amb elements naturals, lego i pintar samarretes. Seguidament, alguns alumnes de l’escola van fer diferents exhibicions: coreografia amb els robots i diferents balls. Després d’alguns parlaments, vam presentar els nous capgrossos del poble i de l’escola: en Josep i la Júlia. Un cop  acabat, les taules ja estaven parades per començar a sopar i finalment els Tòxics, ens van fer ballar fins ben entrada la nit!

Va ser un tarda-nit per recordar!

Moltes gràcies a la Comissió dels 10 anys i a tota la gent que, d’una manera o altra, ha fet possible que al llarg d’aquest curs s’hagin anat fent diferents coses per poder celebrar que l’Escola Muntanyola ja té 10 anys!

MOLTES FELICITATS!

Us deixem algunes fotografies, al llarg de la setmana n’anirem penjant més. N’hi ha moltes!

1. Alana

Els 10 anys de l’escola va ser molt divertit. El que més em va agradar va ser el lego i els sabons, ah, i la mandala també. La mandala va quedar super bonica.