Visita Mercat de Cooperatives

Avui els Gelats, les Pintores i els Pintors hem anat a visitar el Mercat de Cooperatives escolars, on es trobaven les tres Cooperatives de la nostra escola: ECOOJIS, PIX 4 ART I COOL CRAFT.

Hem gaudit d’una estona diferent, visitant les paradetes que hi havia a la plaça i observant la gran feina que les nostres companyes i companys de 5è han anat fent al llarg de tot aquest temps. Hem comprat moltes coses per les nostres aules i ha sigut una experiència molt enriquidora per tothom.

Us deixem un recull d’imatges com a tastet del que ha sigut aquest matí de Mercat de Cooperatives.