TROBADA HANDBOL ALUMNAT DE 4t

Aquest darrer dimecres l’alumnat de quart va gaudir d’una trobada d’handbol al PEM GUIERA amb les escoles Sant Martí, Buïgas i Saltells. Durant tot el matí van estar realitzant partits i van poder demostrar que l’esport competitiu escolar va més enllà de guanyar o perdre. L’alumnat ha pogut posar en pràctica les normes apreses a les classes d’educació física, i no només les que fa refèrencia la propi esport en sí, sinó: respecte, joc net, cumplir la normativa, gestionar el joc sense necessitat d’àrbitres i sobretot passar-ho bé.

Aquí us deixem amb algunes IMATGES de la trobada.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *