TROBADA D’ORIENTACIÓ

El divendres 24 de novembre els nens i les nenes de 5è vam anar a fer una trobada d’orientació al Parc de la Riera (Collserola). Les escoles que participaven eren l’escola Xarau, Serraparera, Sant Martí, Fontetes i La Sínia. En arribar ens vam distribuir en 3 grups, després ens vam ajuntar amb els que tenien el mateix nombre de les altres escoles . El joc consistia a trobar unes pistes que estaven amagades pel parc de la riera, hi havia 3 circuits, el blau,el groc i el vermell. El blau era per un camí que feia la volta al parc. Pels circuits vermell i groc ens donaven un mapa i havíem de trobar les pistes. Quan acabàvem un color passàvem a l’altre.
Al migdia vam dinar i vam estar jugant una estona pel parc.

Imatges