Trobada d’Orientació superada!

L’alumnat de cinquè ha tingut un final de trimestre carregat d’activitats molt interessants, una d’elles ha estat la TROBADA D’ORIENTACIÓ. Aquesta activitat organitzada pel grup de mestres de Cerdanyola del Vallès vol fer viure a l’alumnat reptes d’orientació amb plànols, brúixoles o fites de seguiment en un entorn natural de la ciutat.

Aquest any hem tingut el plaer de compartir el dia amb l’alumnat de les escoles: Turó de Guiera, Sant Martí i Carles Buïgas. PLegats hem gaudit de la Natura, de l’exercici físic i de la bona companyia.

Aquí us deixem unes IMATGES de la trobada