Taller: No només hi ha dues opcions!

Avui l’alumnat de quart ha treballat els rols de gènere, a través del taller anomenat: No només hi ha dues opcions, per tal de fomentar l’educació en valors: igualtat, diversitat i respecte a la diferència.

A través del visionat de la història del Roc hem pogut revisar els rols i els estereotips que tenim identificats amb cada gènere, així com les diferències personals de cadascú.

Tot això ha desencadenat una reflexió per part dels alumnes en la que s’han pogut expressar lliurement donant el seu punt de vista, i sent conscients de les situacions de discriminació en les què es veuen implicades algunes persones.

Amb aquest taller, s’ha volgut fomentar una consciència de ciutadania global, justa i compromesa.