TALLER A 1r: L’ARBRE DE LA DIVERSITAT

Els saxòfons i les trompetes el dilluns 4 de desembre van realitzar un taller a l’escola, “L’arbre de la diversitat”, que és una de les activitats educatives que es proposen dins del programa Cerdanyola Educa de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès. Dinamitzat per una monitora de la Creu Roja els nens i nenes van descobrir un arbre que tenia unes fulles molt especials, algunes de les quals les van fer caure perquè no ajudaven a acceptar la diversitat de les persones. També amb petits grups van haver de decidir quina lletra volien construir amb els seus cossos: no tothom es va posar d’acord amb la lletra i també hi va haver diferents maneres d’escollir la lletra que farien. Després vam comentar què havia passat a cada grup. També les persones es van agrupar de maneres diverses: els nens i les nenes, pel color de la pell, etc. Va ser molt interessant i vam aprendre moltes coses en poca estona.

Aquí podeu veure algunes imatges de l’activitat: