Sortida al Parlament de Catalunya!

El passat dimarts 5 de desembre vam anar al Parlament de Catalunya amb l’alumnat de cinquè de Primària. Va ser una sortida súper interessant, vam fer un recorregut pel Parc de la Ciutadella i els seus principals edificis i monuments (església de l’antiga Ciutadella, Palau del Governador, Cascada Monumental, Hivernacle, Umbracle, Museu de Ciències Naturals, Museu Martorell, Castell dels Tres Dragons, Escultura al General Prim, a Aribau, als voluntaris catalans, a l’Exposició Universal de 1888 i el Mamut), finalitzant la sortida en l’edifici del Parlament de Catalunya.

Després vam fer un taller on cada infant representava un dels 135 Diputats/des, els diferents grups parlamentaris i els seus portaveus, havien d’explicar el seu programa de Govern, i posteriorment la Presidenta del Parlament, junt amb els dos Secretaris van dirigir les votacions per escollir i anomenar el nou President/a de la Generalitat. Un cop finalitzat el taller vam poder visitar les diferents estances del Palau (Saló dels Canelobres, Saló Rosa, Saló Gris, Escala d’Honor i, finalment, el famós Hemiscicle dels Diputats de Catalunya.