Setmana en família a EI!

Al llarg d’aquesta setmana, les nenes i els nens d’Educació Infantil hem gaudit de la Setmana en família a l’escola! És una primera edició que esperem es converteixi en una tradició. Què en penseu?

Teníem moltes ganes de poder obrir l’escola a les famílies. Ha sigut una setmana molt emocionant, plena de bons moments i de records inoblidables. Així que GRÀCIES famílies per voler estar, per la vostra motivació i per compartir amb l’escola les vostres grans capacitats i habilitats.

Compartim amb vosaltres una mostra del que ha estat aquesta fantàstica setmana en família a la vostra escola!

Maduixes

Cireres