SETMANA CULTURAL – Dijous 25 d’Abril

Com a mestres hi ha vegades que és inevitable pensar: “un altre cop fer això?”. És cert que innovar és avançar i és molt gratificant veure que allò que has creat i pensat surt bé, però no podem deixar de banda allò que per als i les alumnes és nou. Hi ha tallers que any rere any triomfen i és per aquest motiu que continuem fent activitats com la cucanya d’Infantil, les gimcanes, els intercanvis o d’altres. La qüestió és que els i les alumnes puguin gaudir fent, creant, descobrint i sobretot compartint moments.

Les imatges ho diuen tot, aquí teniu les d’avui: