Retotech: Ens preparem pel festival amb un concurs d’idees.

L’alumnat de sisè està preparant el projecte final per presentar al Festival Retotech.

Primer, vam pensar entre tots una necessitat d’escola: “quan plantem enciams a l’hort, aquests no creixen perquè se’ls mengen els ocells”. A continuació hem fet un concurs d’idees per parelles per trobar amb l’ús de la robòtica, possibles solucions.

Aquí teniu els vídeos del concurs d’idees:

Ells mateixos han vist el vídeo i han fet una coavaluació que ha servit per decidir els representants que aniran a defensar el nostre projecte a Barcelona.

A continuació, podreu veure el vídeo on presentem el que serà el nostre projecte: