Museu d’art dels cocos i pinyes

Els nens i nenes de P5 hem creat escultures fent ús dels diferents materials naturals recollits durant la sortida que vam fer a Can Coll.

Un cop finalitzades les nostres creacions vam decidir exposar-les, per tal de què tothom de l’escola les poguessin veure. Així que de manera consensuada vam pensar crear un museu, al vestíbul, amb les nostres obres d’art. En aquest, es poden observar les diferents creacions i els títols escollits i escrits pels nostres petits grans artistes.

Amb aquesta activitat els Cocos i les Pinyes han pogut connectar amb el món natural i el seu món interior. A través del fang, les fulles, les pedres, les branques, … han deixat lliure la seva imaginació i emocions, les quals han fluït amb delicadesa mitjançant les seves mans.

Aquí teniu unes imatges que mostren el museu.