La Sínia participarem al RetoTech!

L’Escola Municipal La Sínia participarem aquest curs al repte RetoTech. Fa diversos anys que estem promovent una sèrie de canvis metodològics amb l’objectiu de fer més competencials i significatius tots els aprenentatges que es desenvolupen a l’etapa escolar. Una mostra d’això és la proposta STEAM que estem duent a terme.

Per donar continuïtat aquesta proposta i potenciar la competència digital i concretament, la robòtica i la programació, l’escola ens hem presentat al concurs Reto Tech i hem estat seleccionats. Cicle superior, en concret 6è, començarà amb els reptes que ens proposin. Ja ens ha arribat el material.

Us deixem el vídeo de la nostra candidatura.

Podeu trobar més informació accedint a la web de RetoTech.