La classe de tercer A som la classe dels …!

La classe de tercer A ja tenim nom! El primer que vam fer va ser una pluja d’idees de com ens agradaria que ens anomenéssim. Un cop feta la pluja d’idees, vam fer votacions, i dels onze noms que van sortir, vam deixar que els alumnes es preparessin a casa un petit discurs per motivar i incentivar que els/les companys/es votessin el seu nom. Un cop fet això, vam tornar a fer votacions i va guanyar el nom de… PINGÜINS!!!

Un cop escollit el nom, vam proposar als alumnes que portessin informació sobre els pingüins per poder elaborar i aprendre entre tots coses d’aquests animals tan bonics i divertits mentre apreníem una miqueta sobre els animals i els grups d’animals que existeixen! Després, amb la informació que vam portar de casa, ens vam reunir per grups de taula i ens vam explicar tota la informació que havíem buscat a casa, i a partir d’aquí, vam elaborar els següents murals tan bonics. Després d’aquests murals, hem fet la primera exposició del curs amb tota la informació que hem portat a casa i ens han sortit unes exposicions molt boniques i interessants en les que hem après moltes coses!

Els nostres pingüins han portat informació molt interessant! Estem aprenent moltes coses com:

On viuen.
Com neixen.
A quina velocitat neden.
Quants anys viuen.
Com són segons l’alimentació.
Què passa amb els pingüins quan són infants.
Com veuen aigua i que passa amb l’aigua salada que veuen.
Quin tipus d’animal és.
Les parts del pingüí.
Com són segons l’alimentació.
Com és el cos del pingüí quan neix…
Entre moltes altres qüestions interessants!

Finalment, hem fet un recull d’informació en un llibret personal amb totes les coses que hem après i ens l’emportarem a casa!

Aquí teniu unes petites fotos! Esperem que us agradin!