Jornades sobre temps educatiu

jornades2Un dels grups de treball del Projecte Educatiu de Cerdanyola (PEC) pretén donar resposta a una demanda explícita d’algunes direccions d’escoles, consistent en obrir el debat entorn a la jornada escolar als centres educatius de la ciutat i implantar la jornada continuada o a temps complet, compactant l’horari escolar de 9 a 14.

Aquest dissabte dia 14 de gener de 2017 es celebra a l’escola Sant Martí, una jornada per tractar les implicacions que tindria aquesta mesura. Es un tema prou important i val la pena està ben informat i tenir l’oportunitat de donar el nostre parer.

Aquí teniu més informació sobre la jornada: