Jornada de Bricolatge, quina alegria tornar a passar un matí així!

El passat dissabte 3 de desembre l’escola va obrir les seves portes a l’alumnat, a les famílies i als i les mestres per fer una JORNADA COOPERATIVA DE BRICOLATGE. La pandèmia ens havia fet perdre aquesta bonica tradició, però ara ja podem dir que l’espera ha valgut la pena i que hem pogut recuperar aquesta tradició d’escola.

És un dia ben especial per tots, no només perquè es fan grups de treball per arreglar materials o petites infrasestructures de l’escola, sinó perquè l’ambient de germanor que es crear és molt agradable i fa que l’escola un cop més es converteixi en molt més.

Gràcies a tots i totes els que vau participar! GRÀCIES PER SEGUIR CUIDANT LA NOSTRA BONICA ESCOLA! Esperem que a les properes s’animi més gent, ja sabeu la dita: “contra más seamos, más nos reiremos” 🙂

Us deixem amb unes IMATGES