Jornada de BRICOLATGE en família!

Com ja és tradició a la nostra escola, aquest dissabte 30 de novembre l’escola va obrir les seves portes a l’alumnat, a les famílies i als i les mestres per fer una JORNADA COOPERATIVA DE BRICOLATGE. És un dia ben especial per tots, no només perquè es fan grups de treball per arreglar materials o petites infrasestructures de l’escola, sinó per l’ambient de germanor que es respira.

GRÀCIES PER SEGUIR CUIDANT LA NOSTRA BON
ICA ESCOLA!

Us deixem amb unes IMATGES que ens han fet arribar. L’àlbum de imatges és obert, així que si heu fet alguna fotografia i teniu alguna fotografia la podreu afegir.

1. Xavi Devesa Royo

Un dia molt agradable on entre totes les persones que vam venir, petits i grans, deixant l’escola una mica més maca i confortable.
    Gràcies a les persones que vareu venir i animar a la resta de l’escola per la propera Jornada de Bricolatge.