Jornada de bricolatge a l’escola!

El passat dissabte 2 de desembre, l’escola va obrir les seves portes als infants, a les famílies i als i les mestres per gaudir, un any més, de la jornada de bricolatge!

Va ser un matí molt agradable on vam poder viure la nostra escola d’una altra manera, compartir molt bons moments i treballar cooperativament per fer-la una mica més bonica.

A les persones que no vau poder venir, us animem a participar en la propera. I a les que sí que vau participar, gràcies a tots i totes per fer-ho possible un any més!

Us deixem aquí un tastet de la jornada.