Iniciem el curs!

Benvolgudes famílies,

Ja tornem a l’escola amb renovades energies, amb la il.lusió de començar un nou curs i amb moltes expectatives per complir.

A l’espera que el proper 12 de setembre els vostres fills i filles s’incorporin a l’escola, les i els mestres ja fa uns quants dies que estem treballant perquè tot estigui a punt.

Una de les tasques en la qual continuem participant de forma activa és en el projecte ParentSTEM. Com recordareu haver llegit a la web de l’escola, com en d’altres mitjans de comunicació que ofereix el municipi, l’escola participa en aquest projecte d’àmbit europeu amb la univeristat UAB. A part del treball intern que això suposa, la primera setmana de setembre hem tingut una sessió més de treball cooperatiu i formació amb els representants dels altres països participants. Així, que hem tingut la oportunitat de mostrar la nostra escola per dins. I després de rebre l’admiració dels i de les nostres companyes europees us deixem una mostra del que ha representat la primera setmana de setembre.

Imatges.

Bon inici de curs a tothom!!