FUM, FUM, FUM – Els infants de 5è omplen l’escola de música per acomiadar el 1r trimestre.

Com ja és tradició per acomiadar el 1r trimestre avui els infants de 5è ens han ofert les nadales que ja fa uns quants dies que estan preparant.

Han escollit quines nadales volien cantar i com les volien acompanyar, alguns han optat per un acompanyament més rítmic i d’altres per aprendre’s algunes de les melodies amb els xilòfons o els ukeleles!! Ha sigut una estoneta molt agradable que han pogut gaudir tots els infants de l’escola!! Gràcies Quevedos i Dimonis!!!

A continuació podeu veure un recull d’imatges.