FORMIGUES COOPERATIVES

L’alumnat de 4t ja ha format els grups amb els que treballarà durant el projecte de FORMIGUES COOPERATIVES.  Durant aquestes darreres setmanes han estat superant reptes i s’han endinsat al món del treball cooperatiu físic.

De moment, només han practicat reptes que la mestra els hi ha donat, però aquest segon trimestre arribarà el gran moment, hauran de posar tot el seu enginy per inventar-se un i enviar-lo a les dues escoles que ens han tocat al projecte: Escola Turó de Can Mates de Sant Cugat i l’Escola Dr. Salarich de Vic.

Us deixem amb la presentació que els hi hem fet arribar per a que ens coneguin  😆

Cliqueu a les Formigues per veure’l