FEM EQUIP

Els desafiaments físics cooperatius són situacions d’aprenentatge en les que es combinen un determinat repte amb la superació necessària per superar-lo.

El fet que el repte estigui dirigit a la superació d’un problema i no, com passa en les activitats competitives a superar a altres persones, la simplicitat de les normes i la novetat que per a l’alumnat suposa aquest tipus d’activitats, afavoreix la integració de l’alumnat amb més dificultats i a la vegada no limita les possibilitats de l’alumnat amb major habilitat, que utilitza les seves destreses no només en el seu propi benefici, sinó també per ajudar als companys.

Mireu com se les busquen per superar els reptes:

Fotografies