EMERGÈNCIA PER SEQUERA

Ens trobem a inicis del 2024 i l’agreujament de la sequera que pateix Catalunya és cada vegada més sever. La Generalitat de Catalunya posa en marxa una nova campanya de conscienciació i estalvi dirigida a tota la ciutadania i tots els sectors de la societat catalana per apel·lar a la corresponsabilitat i l’esforç de tots i totes en l’estalvi d’aigua. El comitè ambiental de l’escola comparteix aquesta informació  per crear consciència a la comunitat educativa i poder dur a terme aquests consells tant a l’escola com a casa.

Feu clic al següent enllaç per obtenir més informació i estar al dia.