Els Pokémons fem pa!!

Al llarg del segon trimestre, els Pokémons hem observat que el pa que menjaven els cucs, amb el pas dels dies es posava de color verd, per aquest motiu se’ns ha despertat la curiositat sobre: per què el pa a vegades es posa verd?

Després d’investigar i fer diferents proves creiem que això és perquè “el pa té aigua i quan es troba a temperatures molt elevades es crea la humitat i mica en mica es posa verd”.

Per comprovar la nostra hipòtesi, hem fet pa amb farina, llevat, sal i com no podia ser d’una altra manera, amb aigua.

Una vegada feta la massa, el Carlos, el cuiner de la nostra escola, l’ha ficat al forn.

Ha sigut una experiència molt enriquidora i ens han quedat uns pans boníssims!!!

Us deixem aquí algunes imatges.