El Tió ha arribat a Educació Infantil i celebrem l’últim dia del trimestre!

El passat dimecres 14 de desembre, després d’un llarg viatge des de la muntanya, per fi va arribar el Tió a l’escola!

Aquesta setmana l’hem anat engreixant oferint-li dolços, galetes, xocolates i fruita… fins que per fi ha estat preparat per cagar.

Aquí teniu algunes fotografies de l’arribada del Tió:

Avui, l’últim dia d’aquest trimestre, ha estat un dia ben especial on la màgia ha començat només arribar a l’escola, ja que en diferents espais d’aquesta hem pogut trobar els companys i les companyes de 5è, que ens han volgut rebre cantant nadales. Quins artistes!!

Després ha arribat el moment de fer cagar el Tió i… carai!, el devem haver alimentat molt bé perquè s’ha fet un tip de cagar neules, torrons, galetes, materials i jocs ben especials. Més tard hem pogut gaudir d’un esmorzar ben bo amb totes les coses dolces que aquest ens ha cagat.

Per acabar hem pogut descobrir i passar una estona ben enriquidora jugant amb els diferents materials i joguines que ens ha cagat el Tió.

En definitiva ha estat un dia ben especial on hem xalat de valent i ens hem pogut acomiadar com cal d’un trimestre ple de vivències i experiències noves.

Aquí us deixem algunes fotografies perquè pugueu veure quin dia hem passat:

Us esperem a la tornada per seguir creixent junts!