El mercat de les cooperatives

Avui s’ha celebrat el mercat de les cooperatives a Cerdanyola, la nostra escola ha participat amb dues representats, els 26 Artistes i les 25 Personalitats. Després de molts mesos treballant de valent hem pogut gaudir finalment del premi final, el mercat. Volem felicitar a tot l’alumnat per la feina feta i pel compromís que ha demostrat tenir. Volem agrair també a les dues entitats del poble que rebran una part dels beneficis aconseguits, Els Safareig i la Fundació Catalonia, ambdues  ens han acompanyat al llarg del matí i hem pogut treballar conjuntament.

Hem valorat molt positivament el dia i ens ha fet molta il·lusió que ens vinguéssiu a visitar.

Fotos del dia