El joc en moviment

Psicomotricitat…. quina paraula estranya i a la vegada qüotidiana en la vida escolar de les Maduixes i de l’alumnat en general. Un concepte que persegueix consolidar el desenvolupament de diversos aspectes de la persona, com: l’orientació en l’espai, el control i coneixement corporal, l’autoestima, l’autoconcepte i d’altres conceptes tècnics. Però si pregunteu a les vostres criatures és possible que la resposta sigui jugar, com serà tot el que facin a l’escola. I és que jugar és un concepte ampli que fa de paraigües a altres conceptes que de ben segur esteu descobrint al llarg del curs.

En aquesta entrada afegim un tastet d’aquesta psicomotricitat, del joc en moviment que tants beneficis aporta.

Imatges