El fascinant viatge de la classe de Charles Darwin als nostres orígens

El dimarts els/les alumnes de 6è A van anar al CosmoCaixa per fer un taller d’antropologia relacionat amb l’activitat d’investigació que estan fent sobre l’evolució. Per una estona l’alumnat es va convertir en antropòleg i va descobrir la història de la nostra espècie, tot gràcies a l’anàlisi de fòssils i del seu entorn.

Van reproduir la feina dels antropòlegs a fi de reconstruir col·lectivament la història de la nostra espècie i reconèixer com és d’essencial per entendre i estudiar els nostres orígens.

A l’acabar el taller vam gaudir de la resta del museu. Esperem que a través de les imatges pogueu endinsar-vos en el nostre passat!